Monday, February 12, 2007

Hanya Kata-Kata dan Angka

Sehingga ke hari ini, sudah 3 modul diploma, 1 modul ijazah dan 1 ceramah BTN berlangsung sejak 20hb. Januari 2007. Program yang berlangsung setiap hari Sabtu dan Ahad selama sekurang-kurangnya 12 jam dalam tempoh 2 hari merupakan program wajib untuk semua pelajar UiTM.

Modul 1 Diploma - Pembangunan Diri - 20 dan 21Januari 2007 - 610 pelajar -26 fasilitator
Modul 1 Ijazah -Pembentukan Insan - 27 dan 28 Januari 2007 - 170 pelajar - 6 fasilitator
Modul 2 Diploma - Perkembangan Diri - 3 dan 4 Februari 2007 - 1400 pelajar - 46 fasilitator
Modul 3 Diploma - Pengurusan Organisasi - 10 dan 11 Februari 2007 - 540 pelajar - 19 fasilitator
Ceramah Biro Tatanegara - 10 Februari 2007 - 650 pelajar

Inilah yang saya uruskan sepanjang bulan ini, urusan modul latihan dan menjadi fasilitator modul di hujung minggu.

Hanya kata-kata dan angka untuk coretan kali ini.

Bagaimana tentang rasa dan hati?

Akan saya luahkan nanti?

1 comment:

HAZRUL RIZAL TAMIDI said...

saya adalah salah satu peserta yg akan menyertai Modul 2 bg program Ijazah... semasa Modul 1 saya rasa aktivitinya agak terhad kpd berkumpulan dimana saya lgsung tidak dapat mengenali sebahagian besar kawan2 saya yang sama baru memasuki Uitm... cadangan saya adalah selepas ini dapatla dilakukan aktiviti luar yang mana lebih kepada kemasyarakatan seperti gotong royong di kampung2 dimana ia akan mengeratkan hubungan UiTM dengan penduduk2 kampung yang berdekatan~ tetapi janganla aktiviti itu yang akan memberi tekanan kepada fokus terhadap pelajaran.. itu hanyala cadangan sahaja~~




*masih mencari tujuan sebenar aktiviti Modul dilaksanakan..