Tuesday, May 05, 2009

Sasaran Tercapai

Sasaran saya tercapai. Urusan pemeriksaan kertas telah berjaya saya selesaikan pada 30 April. Di hari cuti pekerja saya mengambil kesempatan mengemas rumah walaupun saya tahu saya perlu beri tumpuan kepada kerja yang lebih penting tetapi agak sukar memulakan kerja penyelidikan dalam keadaan rumah yang tidak terurus.Maklumlah saya tiada pembantu rumah.

Tugas di dewan peperiksaan sebagai Ketua Pengawas pula telah saya bereskan pada 3 Mei.

Tumpuan kepada penyelidikan kini dan saya menjangkakan sasaran kerja penyelidikan saya juga tercapai sebelum bertemu penyelia saya pada hari Jumaat ini.

Untuk sambungan kisah mengapa di entri sebelum ini,sila baca di sini.

Saya hanya mengambil masa rehat 5 minit sekarang sebelum menyambung kerja data analisis yang amat mengujakan.

No comments: