Saturday, August 31, 2013

Kumpulan Sokongan AVM di Malaysia

Tidak pernah dengar tentang AVM? Tercari-cari maklumat tentang AVM? Mahu berkongsi maklumat dan rasa? Hanya baca maklumat dari luar negara melalui internet? Tercari-cari sesiapa yang pernah mengalaminya atau sedang mengalaminya? Terasa tiada sesiapa yang fahami apa yang sedang dilalui? Rasa kecewa apabila orang lain cuba meneka-neka dan menyamakan sakit AVM dengan sakit lain dan berkata mereka fahami apa yang dilalui walau mereka tidak mengalaminya?
Saya telah menjalani kaedah rawatan 'embolization' pada 26 Disember 2012 sebelum menjalani pembedahan otak pada 2 Jan 2013.
Saya mahu kumpulkan dan tubuhkan kumpulan sokongan kepada sesiapa yang berminat. Bolehlah tinggalkan nama dan alamat emel atau hubungi saya di sini. Segala maklumat tidak akan saya paparkan kepada umum tanpa izin. Akan saya simpan dan hubungi melalui emel atau nombor telefon yang diberi.
Alhamdulilah saya semakin sihat kembali dengan izinNya.

No comments: